فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا اجناس خود را از برند های معتبر با تضمین کیفیت تهیه مینماید و با توجه به ارتباط مستقیم فروشگاه با واردکنندگان کالا ها در صدد است اجناس خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مردم شریف ایران قرار دهد و تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای هم میهنان عزیز فراهم سازد. مردم شریف ایران میتوانند با بررسی قیمت بین فروشگاه های مختلف تفاوت قیمت ها را احساس کنند. ال سی کالا همواره در تلاش است که با پشتیبانی سریع ، تضمین کیفیت کالا ، تضمین خرید مطمئن و آسان خدمت رسان مردم عزیز ایران باشد . شعار ما مقایسه قیمت و اعتبار سایت و در نتیجه خرید مطمئن و آسان است که نتیجه آن رضایت قلبی خریدار است . فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است.

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر چهار ثانیه یک عطر در جهان بفروش می‌رسد. ما همگی از شهرت مارک های مختلف شنیده ایم و همه روزه از عطرهای مختلف استفاده کرده‌ایم. ۹۶% زنان و ۷۳% مردان هر روز قبل از رفتن به کار خود یا برای رفتن به میهمانی عطر می‌زنند. در قرنهای گذشته هم از عطرها استفاده می‌شده است و در هر فرهنگی عطرها بسیار ارزشمند و مهم بوده اند.
میزان در شناسایی عطر ۴۰% است یعنی از عصاره‌ (اسانس، جوهره) به دست آمده ۴۰% عطر خالص باشد و مابقی آن آب و الکل و دیگر افزودنی‌ها که آن خالص‌ترین و گران‌ترین عطر‌هاست و به آن پرفیوم می‌گویند. حالا معیاربندی عطرها از همین میزان غلظت شروع می‌شود:
▪ اگر عطری بین ۱۵ تا ۲۰% از مواد معطر داشته باشد، به آن می‌گویند: عطر یا اودوپرفیومEau de perfume) ).
▪ اگر بین ۸ تا ۱۷% مواد معطر باشد، به آن می‌گویند: اودوتوالت Eau de) toilette ).
▪ اگر در حدود ۵ %مواد معطر داشته باشد، به آن می‌گویند: اودوکلن یا ادکلن Eau de cologne) ).
▪ اگر در حدود ۱ تا ۳% مواد معطر داشته باشد که ضعیف ترین عطرها می‌باشد، به آن می‌گویند: (Eau de Fraiche).
اودو پرفیوم خیلی پایدار و گران است و خیلی آرامتر تبخیر می‌شود. اودو توالت برای مصارف روزانه مناسب است و ملایم تر از پرفیوم می‌باشد. اودوکلن از دو نوع اول رقیق تر و ضعیف تر می‌باشد و ماندگاری کمتری دارد.
همه عطرها از الکل و روغنهای اسانسی تشکیل شده اند. بیشتر عطرها از گلها ساخته شده اند، گلهایی مانند برگاموت، هل، درخت سدر، یاس آفریقایی(گاردینا)، اسطوخودوس، لیمو، زنبق، یاس، پرتقال، تمشک، مریم گلی، گل سرخ، خزه، چوب صندل، وانیل، بنفشه، اوکالیپتوس، رازیانه، کیوی، سیب، برگ بو و ... .

ال سی کالا - دانشجو

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰


عطر را همیشه روی پوست تمیز به کار ببرید. ماندگاری یک عطر بیشتر به غلظت آن مربوط است. عطر اودو توالت یا پرفیوم را روی نقاط نبض دار بدنتان به کار ببرید. مانند پشت گوش‌ها در قسمت زیر آن، کناره‌های بینی، مچ دست و مچ پا، فاصله ساعد و بازو یعنی میان آرنج و یا پشت زانوی پا و کنار قوزک پا. عطر روی این مناطق مدت بیشتری می‌ماند. اگر شما اودو توالت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در فضا اسپری کنید و در آن هوا قدم بزنید که عطر تمام بدن شما را پوشش دهد.
شما بهتر است پرفیوم را قبل از پوشیدن لباس به بدنتان بزنید، تا از لباسهای شما اندکی بیرون آید و در هنگامی که لخت می‌شوید بوی عطر شدیدتر شود.
اشتباه بزرگی که بسیاری از زنان و مردان انجام می‌دهند این است که عطر را مستقیماً روی لباسهایشان بکار می‌برند. بسیاری از عطرها روی لباس لکه های چربی به جای می‌گذارند و بوی عطر مدت کمتری باقی می‌ماند. پس از انجام این کار اجتناب کنید.
به یاد داشته باشید بهترین مناطق برای به کار بردن یک عطر، مناطقی هستند که گرما از خود خارج می‌کنند و در نتیجه بو از آنجا پخش خواهد شد. اطراف ناف، داخل مچ و پشت زانو مهمترین آنها می‌باشند. 

ال سی کالا - سیمرغ

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰

در میان رایحه ها بیش از هر چیز رایحه پرتقال، بهارنارنج، درخت کاج، چوب صندل و نعناع به دلیل خنک بودن، حس تازگی به به انسان منتقل می کنند و برای تابستان پیشنهاد می شود. 
با اینکه بر روی شیشه عطر و ادوکلنها هیچ اثری از نوع ترکیبات معطر آن دیده نمی شود، ولی شناسایی ویژگیهای روغنهای معطر کمک بزرگی به خرید عطر متناسب با سلیقه فرد می کند. به نظر می رسد این موضوع برای آنان که هنوز نمی دانند چه عطری مناسب دوستان و اطرافیانشان است، بسیار جالب باشد. 

▪ رز: به طور کلی افرادی که این رایحه را می پسندند، بسیار عاشق پیشه بوده و از حس زنانگی بالایی برخوردارند. 
زنبق: رایحه ای جادو کننده که نماد پاکدامنی و عفاف است. افرادی که رایحه زنبق را می پسندند، افرادی جرأتمند محسوب می شوند. 

▪ یاسمن: بوی یاسمن مناسب افرادی است که از اعتماد به نفس بالا برخوردارند و البته بر عکس علاقه مندان به «رز» که بیشتر تمایل به احساسات زنانه را از خود نشان می دهند، دوستداران رایحه یاسمن تمایلات مردانه دارند و این را از نحوه آرایش مو، لباس پوشیدن و طرز گفتارشان می توان فهمید. حتم داشته باشید بیشتر آدمهای با اراده عطری با رایحه یاسمن را انتخاب می کنند. 

▪ میخک: بویی تند و تیز دارد؛ مثل ادویه و جزو رایحه های «spicg» شمرده می شود. 

▪ ریحان: بوی گرم دارد و به یادآوری خاطرات کمک می کند و باعث هماهنگی بین روح و جسم می شود، به همین دلیل صلح و آرامش را به ارمغان می آورد. 

▪ چوب صندل: رایحه شیرین دارد و مورد توجه آقایان بوده و باعث تعادل بین روح و جسم می شود و به کنترل هیجانات درونی نیز کمک می کند. 

▪ نعناع: بوی خنک و تر و تازه نعناع باعث جلای مغز می شود. بسیار پرطراوت برای آدمهای عصبی و گرمایی است. برای آدمهایی که حواس پرت هستند جزو بهترین داروهای «آروماتراپی» محسوب می شود. 
▪ ملیسای هندی: عطری بسیار خنک که رایحه لیمو نیز در آن استشمام می شود. به درمان اختلالات عصبی کمک می کند و از تنش و افسردگی می کاهد. ملیسای هندی عطری خنک در تابستان بویژه برای آنهایی است که رانندگی می کنند یا پشت میز می نشینند. 
▪ مشک: رایحه ای که بیشتر در ادوکلنها یافت می شود و حس اعتماد به نفس را تقویت می کند. 
کندر: بویی گرم و شیرین دارد و نقش فراوانی در آرام سازی مغز ایفا می کند. کندر بهترین رایحه ای است که در زمان مراقبه و مدیتیشن پیشنهاد می شود. 

فروشگاه ال سی کالا - دانشجو

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰
عطر مردانه بیژن من بیژن Bijan Bijan men 75ml EDT دارای رایحه گرم و تند و رایحه نخستین‏:‏جوز هندی، اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، نت‌های میوه‌ای، مشک، اوک‌موس، مریم‌گلی، نارنج و لیمو و رایحه میانی ‏:‏ عسل، گل شمعدانی، زنبق، چوب صندل، شاه درخت، عنبر، دارچین، ترخون، یاسمین، رز و یلانگ‌یلانگ و رایحه پایه ‏:‏ رزماری، میخک، چرم، دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، مشک، صمغ بنزویین، وانیل، اوک‌موس و چوب سدر می باشد و سال تولید‏ آن 1987 است.

فروشگاه ال سی کالا عطر ادکلن مردانه بیژن من بیژن را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰


عطر مردانه و زنانه بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم


عطر مردانه و زنانه بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم Nasomatto Black Afgano 30 ml EDP با حجم کوچک و در بزرگش، بسیار خاص و منحصربه‌فرد طراحی شده است. سیاه‌رنگ بودن مایع درون بطری، به‌نوعی وجه‌تسمیه‌ی این عطر به‌حساب می‌آید. روی شیشه، نام Black Afgano در یک کادر سفیدرنگ با خط سیاه نوشته شده است. در بطری از یک تکه چوب طبیعی سیاه ساخته‌ شده و مثل یک کلاه بزرگ روی شیشه سوار شده است. گردن باریک و فلزی بطری به رنگ نقره‌ای است و درخشش آن، حتی از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، به چشم می‌آید. اگر طرفدار رایحه های سبک و درخشان هستید، Black Afgano رایحه مناسبی برای شما نیست‏.‏ این رایحه سفری است به اعماق، سفری رمزآلود از آغاز‏.‏ رایحه ای اصیل و باکیفیت؛ ملایم، عمیق و متمایز که یادآور خوشی های لحظه ایست‏.‏ طلسم این رایحه همچون بوی قهوه، عود و تنباکو قوی وسیاه و بی قرار است که آرام آرام طبیعت خود را آشکار می کند‏.

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه و زنانه بلک افغان ناسوماتو ادوپرفیوم را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰
عطر بلو دو شانل Chanel Bleu de 150ml EDP برای روزهای گرم و معتدل سال مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما این به آن معنی نیست که در فصل زمستان نشود از بلو دو شانل استفاده کرد.شنل بلو را میتوانید در مجالس خاص و ویژه استفاده کرد 
 
عطر مردانه بلو د شنل شنل
Bleu de Chanel یک عطر معطر چوبی و جدید برای مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره‌گی که رضایت آن‌ها را جلب کند. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس‌ رهایی به انسان می‌دهد. این عطر خنک، زلال و عمیقا جذب کننده در سال 2010 روانه بازار گردید. رایحه‌ی مرموز و اسرار آمیز این عطر آن را به یکی از محصولات جاودانه‌ی جهان تبدیل کرده که جذابیت‌های خود را در سال‌های دور تری در آینده توسط طرفداران بی‌شمارش به تصویر خواهد کشید. رایحه این ادکلن آمیزه‌ای از جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می‌باشد. این ادکلن را برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه ال سی کالا عطر ادکلن بلو دو شانل را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.


  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰

عطر مردانه بلو د شنل شنل Chanel Bleu de Chanel، دارای رایحه ها‏ی عصاره لادن، جوز هندی، زنجبیل، چوب صندل، نعناع، یاس، گریپ فروت، مرکبات، چوب عود، عرعر، سرو، فلفل قرمز می باشد.

عطر مردانه بلو د شنل شنل

Bleu de Chanel یک عطر معطر چوبی و جدید برای مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره‌گی که رضایت آن‌ها را جلب کند. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس‌ رهایی به انسان می‌دهد. این عطر خنک، زلال و عمیقا جذب کننده در سال 2010 روانه بازار گردید. رایحه‌ی مرموز و اسرار آمیز این عطر آن را به یکی از محصولات جاودانه‌ی جهان تبدیل کرده که جذابیت‌های خود را در سال‌های دور تری در آینده توسط طرفداران بی‌شمارش به تصویر خواهد کشید. رایحه این عطر آمیزه‌ای از جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می‌باشد. این ادکلن را برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود.

 

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه بلو د شانل را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.


  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰

امروزه ثابت شده است که افراد خاص حاضرند برای اینکه از دیگران متمایز باشند مبالغ زیادی بابت ادکلن خود بپردازند . آیا شما هم حاضرید مبلغی گزاف بابت ادکلن بپردازید ؟
ال سی کالا امروز قصد دارد به معرفی 10 ادکلن گرانقیمت دنیا بپردازد .

1. Ambre Topkapi 60 ml به قیمت 250 دلار . رایحه ای است که به ویژه برای مردان طراحی شده است و از مواد تشکیل دهنده آن شامل ترنج، گریپ فروت، آناناس، خربزه، دارچین، هل، مهره دار، زنجبیل، ریحان، آویشن، اسطوخدوس، خزه بلوط، سبیل، چوب صندل، چوب قرمز، چرم، چای دارجلینگ، عنبر، مشک، وانیل، یاسمن .

2-Clive Christian 1872 Perfume Spray به قیمت 300 دلار . عطر ترکیبی از گل های گیاهی، گل، چوب، شیرین، تند و مرکبات است که باعث می شود عطر و طعم برای مدت طولانی طول بکشد.

3-C for Men Clive Christian به قیمت 350 دلار .با ترکیب برگ سبز، لیمو، گل یاس، گل رز، جو، منجوق و تنکا ایجاد می شود.

4-Annick Goutal Eau d’Hadrien با قیمت 441 دلار . مواد تشکیل دهنده ای که از آن عطر ایجاد می شود لیمو سیسیلی، گریپ فروت و سایپرس است.

5- Clive Christian No. 1 به قیمت 2000 دلار .
این بطری از کریستال ساخته شده و عطر ترکیبی از آهک، گریپ فروت، یاسمن، گل رز، چوب صندل، یلانگ ییلنگ، هل خوک، ماکارونی، پاپی قرمز و سایر رایحه ها است .

6-Caron Poivre به قیمت 1000 دلار . این بطری از کریستال باکات ساخته شده است. عطر با ترکیبی از رایحه های تند فلفل قرمز و سیاه، میخک، گل رز، اسطوخدوس، لیلی دره، چوب صندل، گچ، سدر، تونکا، مشک و سایر ادویه ها ساخته شده است که برای مردان و زنان مناسب است.

7-Lalique for Bentley Crystal Edition به قیمت 4600 دلار . بنتلی که یک نام تجاری ماشین است، عطر را تولید می کند که مخصوصا برای مردان ساخته شده است. عطر ترکیبی از چوب، چرم، سدر و پچولی است.

8-Paco Rabanne 1 Million 18 Carats – LUXE Edition Perfume به قیمت 57 هزار دلار . محافظ عطر بسته ای است که با یک طلای 18 و کریستال به علاوه بطری که از طلا و یک الماس ساخته شده است تشکیل شده است. رایحه ترکیبی از رایحه گل رز نارنجی، دارچین، نعناع، چوب سفید، کهربا و ادویه های دیگر است که باعث بوجود آمدن تنوع رایحه می شود. بطری 100 میلی لیتر و قیمت 57000 دلار است.

9-Gianni Vive Sulman Parfum VI به قیمت 89 هزار دلار . این عطر مایکل جکسون بود. عطری که در بطری از چوب و طلا ساخته شده است و کلیدی از طلا، الماس و روبین ها به علاوه یک الماس ساخته شده است. عطر ترکیبی از یاسمن، گل رز و سایر مواد طبیعی از دستور العمل های باستانی است.

10-Clive Christian Imperial Majesty به قیمت 435 هزار دلار . حالا نوبت معرفی گران ترین عطر جهان برای مردان می رسیم. هزینه بالا نه تنها به دلیل عطر و بوی منحصر به فرد است، بلکه بطری خاص این ادکلن در قیمت خیلی تاثیر گذار است . این رایحه در یک بطری کریستال باکارت با الماس سفید و یک قطعه طلای 18 عیار در اطراف گردن بطری قرار داده شده است. بطری 500 میلی لیتر (17 اونس) است و با مخلوط کردن نت های چوب سدر، لوبیا تنکا، هل نارنگی، پرتقال ماندارین و سایر نت های خاص که بسیار نادر و با ارزش هستند ایجاد می شود. این واقعا عطر لوکس و سلطنتی است که فقط 10 بطری از آن در سراسر جهان برای مردان موجود است.

منبع : فروشگاه ال سی کالا

خرید ادکلن خرید عطر

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰
عطر مردانه اونتوس کرید Creed Aventus 120ml EDP دارای رایحه خنک، ملایم و شیرین و رایحه نخستین‏:‏ ترنج ، انگور سیاه ، سیب ، آناناس و رایحه میانی ‏:‏ یاس ، رز ، نعناع هندی ، توس و رایحه پایه ‏:‏ مشک ، گلسنگ ، نوعی عنبر ، وانیل می باشد و سال تولید‏آن 2010 است.

فروشگاه ال سی کالا عطر ادکلن مردانه اونتوس کرید را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

  • Lckala .com
  • ۰
  • ۰

عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین ( Lanvin Eclat d´Arpege ) . برند لانوین با همکاری عطرساز برجسته، کارین دابرویل در سال 2002 عطری خنک و ملایم مخصوص روزهای دوست داشتنی بهار و تابستان بنام اکلت آرپیج لانوین را روانه بازار کرد‏.‏
لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) در بین عطرهایی با گروه بویایی گلی گیاهی قرار دارد و دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی می باشد.
رایحه دلنشین این عطر با بوی برگ چای و اسطوخودوس آغاز می شود‏.‏ در قلب خود شکوفه های هلو، برگ بهار نارنج و و مشک را دارد‏.‏ و با رایحه دلنشین اقاقیای بنفش، یاس بنفش، گل صد تومانی، چوب سدر و اسمانتوس چینی پایان می باید‏.‏ رایحه این عطر به قدری شیرین و دوست داشتنی است که مانند یک موسیقی زیبا روح و روان انسان را به بازی می گیرد. 
ال سی کالا تجربه خرید عطر لانوین اکلت دی آرپج را به تمام بانوان خوش سلیقه و علاقه مند به بوی زیبا و لذت بخش پیشنهاد می کند.

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.

  • Lckala .com