فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا اجناس خود را از برند های معتبر با تضمین کیفیت تهیه مینماید و با توجه به ارتباط مستقیم فروشگاه با واردکنندگان کالا ها در صدد است اجناس خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مردم شریف ایران قرار دهد و تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای هم میهنان عزیز فراهم سازد. مردم شریف ایران میتوانند با بررسی قیمت بین فروشگاه های مختلف تفاوت قیمت ها را احساس کنند. ال سی کالا همواره در تلاش است که با پشتیبانی سریع ، تضمین کیفیت کالا ، تضمین خرید مطمئن و آسان خدمت رسان مردم عزیز ایران باشد . شعار ما مقایسه قیمت و اعتبار سایت و در نتیجه خرید مطمئن و آسان است که نتیجه آن رضایت قلبی خریدار است . فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایو سن لوران-yves sanit laurent یک برند فرانسوی که از سال 1962 شروع به کار کرد و از سال 1964 وارد بازار عطر و ادکلن شد . ایو سن لوران بیشتر تمایل به خلق کار های زنانه داشت و اولین عطر خود را "Y" نام گذاری کرد و توانست فروش قابل قبولی را در صنعت عطر و ادکلن داشته باشد. این عطرو چند نمونه عطر دیگر از ایو سن لوران توانست لقب شوالیه های کلاسیک - مدرن را به خود اختصاص دهند.
ایو هنری دونات ماتیو Yves henri donat mathieu saint laurent در سن 17 سالگی زادگاه خود را ترک کرد و برای دنبال کردن حرفه طراحی جامه‌های تماشاخانه‌ای و لباسهای زنانه به پاریس مهاجرت نمود. سن لوران برای مدت کوتاهی به تحصیل در یک آموزشگاه طراحی مد پرداخت و در ۱۷ سالگی جایزه اول مسابقه‌ای بین‌المللی برای طراحی یک لباس کوکتل را از آن خود کرد. او طرح‌های خود را به مدیر مجله وگ (Vogue) داد و مدیر مجله طرح های او را به کریستاین دیور نشان داد و به عنوان دستیار دیور استخدام شد. 4 سال بعد و بعد از درگذشت دیور توانست مدیر طراحی دیور شود.
در سال 1999 گوچی توانست برند ایو سن لورن را خریداری کند و طراحیش را به تام فورد بسپارد. در سال 2002 YSL دارای مشکلاتی بود که به کمک GUCCI پا برجا ماند.

ایو سن لوران در سال 2002 میلادی خود را بازنشسته کرد و در تاریخ 1 ژوئن 2008 درگذشت.

ادکلن ایو سن لوران

عطر ایو سن لوران

خرید عطر ایو سن لوران

قیمت عطر ایو سن لوران

  • Lckala .com