فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا

فروشگاه اینترنتی ال سی کالا اجناس خود را از برند های معتبر با تضمین کیفیت تهیه مینماید و با توجه به ارتباط مستقیم فروشگاه با واردکنندگان کالا ها در صدد است اجناس خود را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مردم شریف ایران قرار دهد و تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای هم میهنان عزیز فراهم سازد. مردم شریف ایران میتوانند با بررسی قیمت بین فروشگاه های مختلف تفاوت قیمت ها را احساس کنند. ال سی کالا همواره در تلاش است که با پشتیبانی سریع ، تضمین کیفیت کالا ، تضمین خرید مطمئن و آسان خدمت رسان مردم عزیز ایران باشد . شعار ما مقایسه قیمت و اعتبار سایت و در نتیجه خرید مطمئن و آسان است که نتیجه آن رضایت قلبی خریدار است . فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است.

  • ۰
  • ۰


عطر را همیشه روی پوست تمیز به کار ببرید. ماندگاری یک عطر بیشتر به غلظت آن مربوط است. عطر اودو توالت یا پرفیوم را روی نقاط نبض دار بدنتان به کار ببرید. مانند پشت گوش‌ها در قسمت زیر آن، کناره‌های بینی، مچ دست و مچ پا، فاصله ساعد و بازو یعنی میان آرنج و یا پشت زانوی پا و کنار قوزک پا. عطر روی این مناطق مدت بیشتری می‌ماند. اگر شما اودو توالت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در فضا اسپری کنید و در آن هوا قدم بزنید که عطر تمام بدن شما را پوشش دهد.
شما بهتر است پرفیوم را قبل از پوشیدن لباس به بدنتان بزنید، تا از لباسهای شما اندکی بیرون آید و در هنگامی که لخت می‌شوید بوی عطر شدیدتر شود.
اشتباه بزرگی که بسیاری از زنان و مردان انجام می‌دهند این است که عطر را مستقیماً روی لباسهایشان بکار می‌برند. بسیاری از عطرها روی لباس لکه های چربی به جای می‌گذارند و بوی عطر مدت کمتری باقی می‌ماند. پس از انجام این کار اجتناب کنید.
به یاد داشته باشید بهترین مناطق برای به کار بردن یک عطر، مناطقی هستند که گرما از خود خارج می‌کنند و در نتیجه بو از آنجا پخش خواهد شد. اطراف ناف، داخل مچ و پشت زانو مهمترین آنها می‌باشند. 

ال سی کالا - سیمرغ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی